Prekių pristatymas

1. Pristatymo į DPD siuntų taškus ir terminalus. Pristatymas vykdomas į pirkėjo pasirinktą DPD siuntų tašką visoje Lietuvoje. Atsiimant siuntą reikia su savimi turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, siunta įteikiama tik asmeniui, kurio vardas ir pavardė nurodomi užsakyme. Apie pristatytas į siuntos tašką prekes informuojama SMS žinute. Siunta DPD siuntos taške saugoma 7 kalendorines dienas.
2. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
3. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
4. Visas prekes pristato DPD siuntos tarnybos, priklausomai nuo Jūsų pasirinkimo, Jūsų užsakymo informacijoje nurodytu adresu.
5. Įprastai siuntos pristatomos 9:00 - 12:00.
6. Konkrečios valandos, kada pristatyti užsakymą, kurjeriui nurodyti nėra galimybės.
7. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes per 2-5 darbo dienas. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių. Kartu Pirkėjas sutinka, kad išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.
8. Tuomet, kai prekės pristatomos iš sandėlių užsienio valstybėse, pristatymas gali užtrukti apie 8 - 15 darbo dienų. Apie tai ,kad  prekės bus užsakomos, Pardavėjas informuoja Pirkėja užsakymo tvirtinimo metu.
9. Jei prekė pristatoma pagal individualų užsakymą, galioja individualiai suderinami pristatymo terminai, tačiau maksimali pristatymo trukmė neviršija 3 - 4 savaičių. Atskirų prekių pristatymo terminai gali skirtis. 
10. Užsakytos prekės visuomet pristatomos vienu vežimu, o apie skirtingų prekių pristatymo laikus Pirkėjas informuojamas individualiai. Užsakytos kelios prekės gali būti pristatomos atskiromis siuntomis pagal kliento pageidavimą už papildomą standartinį pristatymo mokęstį.
11. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
12. Prekių pristatymo metu Jūs privalote patikrinti išorinę siuntos būklę dar dalyvaujant kurjeriui. Pastebėjus bent menkiausią siuntos pažeidimą, yra būtina surašyti pastabas apie siuntos pažeidimus arba atsisakyti priimti siuntą.
13. Priėmus siuntą ir pasirašius manifestą be pastabų, laikoma, kad siunta perduota kokybiška ir tokiu atveju pretenzijos dėl prekės išorinių pažeidimų nebebus priimamos. Bet kuriuo atveju, įsipareigojimai dėl prekės garantijos lieka galioti.
14. Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.
15. Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.
16. Dėl prekių pristatymo už Lietuvos ribų prašome susisiekti KONTAKTUOSE nurodomais kontaktais, dėl pristatymo sąlygų bei kainos Jums parašysime asmeniškai.
17. Standartinė prekių pristatymo kaina negalioja kai prekės svoris viršyja 30.00kg. Pristatant tokią prekę susisieksime su Jumis asmeniškai.
18. Pristatant prekes į Kuršių Neriją, be išimčių galioja papildomas, €20.00 mokestis. Pristatant siuntą į Kuršių Neriją susisieksime su Jumis asmeniškai.

Rašyk
Skambink